Τρίτη, Ιουνίου 07, 2005

No 54

(ΣΙΝΑ 966, 13ος αιώνας, ελληνικά)

Τάξις προς Επισημοποίηση Ένωσης Ομοφύλων*

i
Αυτοί που προορίζονται να ενωθούν θα έλθουν μπροστά από τον ιερέα, ο οποίος θα τοποθετήσει το Ευαγγέλιο στο κέντρο του τραπεζιού, και ο πρώτος από αυτούς που θε ενωθούν θα βάλει το χέρι του πάνω στο Ευαγγέλιο και ο δεύτερος θα βάλει το χέρι του πάνω στο χέρι του πρώτου. Και έτσι σφραγίζοντας τους, θα πει ο ιερέας τη λιτανεία.
...
v.
Ειρήνη υμίν.
Κλίνατε τις κεφαλές σας.
Ω Κύριε και Θεέ μας, που μας ευνόησες δίνοντας μας όλα τα αναγκαία για τη σωτηρία μας και μας διέταξες να αγαπάμε ο ένας τον άλλον και να συγχωρούμε τις αδυναμίες ο ένας του άλλου, ευλόγησε, ευγενικέ Κύριε που αγαπάς το καλό, αυτούς τους δούλους σου, που αγαπούν ο ένας τον άλλο, και έχουν έρθει σ' αυτήν την αγία εκκλησία σου, για να λάβουν την ευλογία σου. Δώσε τους αναίσχυντη πίστη, αληθινή αγάπη,και όπως Εσύ έδωσες στους αγίους αποστόλους σου την ειρήνη σου και την αγάπη σου, δώσε και σε αυτούς, Ω Χριστέ και Θεέ μας, όλα τα αναγκαία για τη σωτηρια και την αιώνια ζωή.
Γιατί Εσύ είσαι το φως, η αλήθεια και η αιώνια ζωή και δική σου είναι η δόξα.
...

* εδώ σε απόδοση στα νέα ελληνικά

Τζων Μπόσγουελ : Γάμοι μεταξύ ανδρών. Οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις στην αρχαία Ελλάδα, Ρώμη και μεσαιωνική Ευρώπη. (Σ.Ι.Ζαχαρόπουλος)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Aπό το site του εκδοτικού οίκου “Σ.Ι. Ζαχαρόπουλος”

Έργο αναμφισβήτητης σημασίας, οι Γάμοι Μεταξύ Ανδρών: οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις στην Αρχαία Ελλάδα, Ρώμη και μεσαιωνική Ευρώπη, αποδεικνύει αναντίρρητα ότι οι σχέσεις μεταξύ ανδρών όχι μόνο επιτρέπονταν αλλά και εξιδανικεύονταν στη δυτική κοινωνία για πάνω από δύο χιλιάδες χρόνια.

(βλ. και σχόλια καταχώρησης Νο. 163)