Και πραγματικά όταν πια νύχτωσε για τα καλά, ο Σωτήρης άρχισε τη μεταμόρφωση. Αφού πρώτα ξεμπέρδεψε με τα γένια, βάλθηκε να ξυρίσει κι ολόκληρο το κορμί του. Όταν με τη βοήθεια του Ορέστη τελείωσε και με την πλάτη, κοίταξε με υπεροψία στον καθρέφτη δίνοντας την εκκίνηση.
- Λοιπόν, η ιεροτελεστία αρχίζει, έλα να βλέπεις για να μαθαίνεις.
Ο Ορέστης ακούμπησε τον ώμο του στην πόρτα του μπάνιου και κοίταζε με το στόμα ανοιχτό. Μια γερή στρώση μέικαπ ήταν το πρώτο στάδιο. Αφού στέγνωσε, το πασπάλισε με μια σκουρόχρωμη πούδρα και το πρόσωπο έγινε σαν μια μάσκα θεάτρου. Η παλέτα κάτω από τον καθρέφτη του μπάνιου είχε ό,τι χρειαζόταν το έμπειρο χέρι του καλλιτέχνη, που αριστοτεχνικά δούλευε πάνω στα αδρά χαρακτηριστικά του προσώπου. Ψεύτικες βλεφαρίδες, ρουζ, μάσκαρα, σκιές, πολύχρωμα μολύβια και κραγιόν. Σε λίγο ο πίνακας που λεγόταν Μίνα ήταν έτοιμος για να εκτεθεί ακόμα και στα πιο απαιτητικά βλέμματα.
- Τι έπαθες, μωρό μου, τα ‘χασες; Κι ακόμα δεν είδες τίποτα.
Η Μίνα κοιτάχτηκε ξανά στον καθρέφτη κάνοντας έναν τελευταίο έλεγχο.
- Μπορώ να πω ότι τέλειωσα, έκανε με αυτοπεποίθηση. Και τώρα θα γίνει η στέψη.
Πήρε την ξανθιά περούκα κι αφού έγειρε ολόκληρο το σώμα της προς τα μπρος, τη φόρεσε. Όταν ξανασηκώθηκε, ήταν πλέον ένας άλλος άνθρωπος.
Χριστίνα Μπαλτζή: Το ποτάμι γύρισε πίσω (Χ.Χ. Μπαλτζή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου