Δευτέρα, Απριλίου 23, 2007

No 431

Image Hosted by ImageShack.usVictoria Chernova (Ουκρανία)

70. ΣΑΛΟΝΙ (ΣΠΙΤΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ) – ΕΣΩΤ./ΜΕΡΑ
Φίλιππος: Τιγίνεται εδώ; Ευγενία, θέλω να μιλήσουμε τώρα!!!
Βίκυ: Κι εμείς Σοφούλα, πάμε να παίξουμε με τον μπέμπη.
Η ΕΥΓΕΝΙΑ και ο Φιλιππος μένουν μόνοι.
Φίλιππος
: Είσαι τρελή; Έχεις τρελαθεί τελείως; Μου τηλεφωνεί το παιδί μου έντρομο επειδή δεν ξέρει τι να κάνει που σας βρίσκει γυμνές στο κρεβάτι!
Ευγενία: Μα αυτή δεν είναι η φαντασίωση κάθε άντρα;
Φίπιππος: Δηλαδή το παραδέχεσαι! Ευγενία, αυτή η κοπέλα σε επηρεάζει πάρα πολύ άσχημα. Τώρα είσαι μάνα. Έχεις υποχρέωση να φέρεσαι τουλάχιστον αξιοπρεπώς. Δε θα το αφήσω να περάσει έτσι αυτό. Κατάλαβες;

Όλγα Μαλέα – Μανίνα Ζουμπουλάκη: Ριζότο (Νέα Σύνορα )

2 σχόλια:

Κ.σ.Μ. είπε...

Πρόκειται για το σενάριο της ομότιτλης ταινίας που έκανε την πρεμιέρα της τον Νοέμβρη του 2000 και που ήταν η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία της Όλγας Μαλέα. Είχαν προηγηθεί "O Οργασμός της αγελάδας" και H Διακριτική γοητεία των αρσενικών.

«Όταν κάνεις κινηματογράφο ή οποιαδήποτε τέχνη, θες να ανοίξεις κάποιο παράθυρο. Συνήθως το κάνεις για πράγματα που σε πονάνε. Για πράγματα που μένουν κάπου στη σκιά, που δεν αερίζονται, που δεν μπορείς να έχεις διάλογο μαζί τους» λέει στο Βήμα η σκηνοθέτις που συνέγραψε και το σενάριο με την Μανίνα Ζουμπουλάκη.

«Γράφω γιατί μόνον έτσι μπορώ να καταλάβω τη ζωή, τις σχέσεις, τους έρωτες, την ταλαιπωρία, την επιτυχία, την αποτυχία, τις φιλίες, τις απώλειες, τα εμπόδια, τα χτυπήματα της Μοίρας, τα πάντα. […] Για να γράφεις, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαβάζεις – και όποιος διαβάζει ξέρει ότι τα βιβλία είναι μία μέθοδος για να γίνεις σιγά-σιγά καλύτερος άνθρωπος. Αποκλείεται να γίνεις χειρότερος ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι γίνεται η στραβή και διαβάζεις τα λάθος βιβλία» δηλώνει στα "Πρόσωπα" της ηλεκτρονικής σελίδας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σερρών η ετέρα εκ των σεναριογράφων του Ρυζότο, η δημοσιογράφος και συγγραφέας Μανίνα Ζουμπουλάκη.

Ήταν φυσικό η συνεργασία των δύο γυναικών να έχει ως αποτέλεσμα ένα φιλμ που αν και αναφέρεται στις σχέσεις μεταξύ των φύλων, επικεντρώνεται στην ιδιαίτερη προσπάθεια που χρειάζεται να καταβάλουν οι ομόφυλές τους για να συνδυάσουν οικογένεια, επαγγελματική δραστηριότητα, σεξ, προσωπική και κοινωνική ζωή.

Κ.σ.Μ. είπε...

Η παρουσίαση του βιβλίου και τα σύντομα βιογραφικά είναι από το greekbooks.gr:

Η Ευγενία είναι φωτογράφος και η Βίκυ στιλίστρια. Και οι δύο ζουν σ’ ένα συνεχές άγχος προσπαθώντας να συνδυάσουν καριέρα, σεξ και παιδιά. Οι άντρες τους, ο Φίλιππος και ο Μανόλης, τις αγαπούν πολύ αλλά δεν έχουν ποτέ χρόνο. Σε πραγματική απόγνωση, η Ευγενία και η Βίκυ αποφασίζουν να συγκατοικήσουν. Ο Φίλιππος και ο Μανόλης αντιδρούν άμεσα στη νέα κατάσταση και καταστρώνουν σχέδια για να ξαναφέρουν τις δύο οικογένειες στην «κανονική» τους μορφή. Στην πορεία όμως, τα πράγματα μπερδεύονται σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στο ερωτικό. Τα πάντα γίνονται ρευστά και το ριζότο... αρπάζει φωτιά
~~~~~~~~~~~~

Η Όλγα Μαλέα γεννήθηκε το 1960 στην Αθήνα. Σπούδασε Νομικά, Ψυχολογία (Διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο του Yale) και Κινηματογράφο. Για δέκα χρόνια (1985-95) σκηνοθέτησε ντοκιμαντέρ, διαφημιστικά και κυρίως εκπαιδευτικά βίντεο για το Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη.
~~~~~~~~~~~~

H Mανίνα Ζουμπουλάκη γεννήθηκε το 1960 και μεγάλωσε στην Καβάλα. Γράφει στα περιοδικά από τις αρχές της δεκαετίας του '80. Έχει βγάλει τρεις συλλογές διηγημάτων: "Κενά μνήμης", "Μυροβόλος Άνοιξις", "Η ζωή (δεν) είναι ταινία", και δύο μυθιστορήματα: "Φεύγα!" και "Η σκόνη της ημέρας", όλα από τις εκδόσεις Ιστός. Το "Φεύγα!" διασκευάστηκε σε σίριαλ από την συγγραφέα και προβλήθηκε στο Mega το ΄03. Αυτή την εποχή [σημ: το 2004] γράφει στα περιοδικά "Elle", "Athens Voice", "Esquire", "Homme", "PinkWoman" και "Close-up". Έχει (συν)γράψει τα σενάρια της ταινίας "Ελεύθερη κατάδυση" (Γιώργου Πανουσόπουλου) και "Ριζότο" (Όλγας Μαλέα).