Παρασκευή, Ιουνίου 03, 2005

Νο 19

Image Hosted by ImageShack.usMichael Breyette (ΗΠΑ)
.
.
Γύρισε προς το μέρος μου. «Είσαι παρθένος, ε;» Το έλεγε φυσιολογικά. «Σε καταλαβαίνω. Γι' αυτό δεν ήθελες στα "σπίτια"». Ήρθε πιο κοντά μου. «Άσε με να σε βοηθήσω. Είσαι δικός μου άνθρωπος.»
Μου κόπηκε η αναπνοή. Έβαλε το χέρι του πάνω στο δικό μου εσώρουχο. «Κλείσε τα μάτια και ονειρέψου ό,τι θέλεις; Χαλάρωσε.»
Μου κατέβασε το εσώρουχο και το έβγαλε. Μ' έπιασε από εκεί. Το μυστικό μου στα χέρια του. Ένα κλειστό μυστικό. Με χάιδεψε μέχρι που σκλήρυνα.
«Βάλε κι εσύ το χέρι σου σε μένα», είπε. «Θα βοηθήσει».
Άρχισε να ανεβοκατεβάζει το χέρι του. Μου ερχόταν πόνος και ζάλη μαζί. Τράβηξε ξαφνικά το δέρμα μου. Ούρλιαξα από το κόψιμο. Μου έφευγε αίμα και άσπρο μαζί.
«Αυτό ήταν», μουρμούρισε. «Λίγος πόνος θα σου μείνει. Σκουπίσου εδώ. Στη φανέλα μου.» Σκούπισε το δικό του χέρι πρώτα.
« Είδες μέχρι κι εγώ..σαν παιδί...έλα, μην ντρέπεσαι...μεταξύ μας είμαστε...» Είδα ότι ήμουν σαν κι αυτόν πια. « Είσαι έτοιμος», μου είπε.
Από την άκρη του κρεβατιού βρέθηκα να κυλάω στη μεριά του. Μ' αγκάλιασε τρυφερά ενώ σκουπιζόμουν ακόμη.

Θεόδωρος Γρηγοριάδης : Ο ναύτης (Κέδρος)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

H περιγραφή του βιβλίου και το βιογραφικό σημείωμα είναι από το greekbooks.gr

Ο ήρωας του βιβλίου είναι ένας "ναύτης" που αναζητά τη χαμένη θάλασσα και ένα κρυμμένο μυστικό. Το ταξίδι του μακρύ και δύσκολο. Αλλόκοτες ιστορίες και αναπάντεχες καταστάσεις, ζωντανοί και πνιγμένοι, όνειρα και παραμύθια, γοργόνες και πόρνες, νύμφες και εραστές, τάματα και παλιές κατάρες, λιμάνια, νησιά και πέλαγα της γης, όλα μαζί περιπλέκονται σε μια πορεία γεμάτη πάθη και ανομολόγητες επιθυμίες. Ο ναύτης, άλλοτε παρατηρητής και άλλοτε δράστης, αφηγείται την περιπέτειά του με ειλικρίνεια και αμεσότητα, αφήνοντας να φανερωθεί η μελαγχολία και το ανεξήγητο του κόσμου και της ψυχής του.
* * *

Ο Θεόδωρος Γρηγοριάδης γεννήθηκε στο Παλαιοχώρι Καβάλας το 1956. Σπούδασε αγγλική φιλολογία. Εχει συνεργαστεί με λογοτεχνικά περιοδικά και έχει γράψει σενάρια που στηρίζονται σε βιβλία. Το 1990 εκδόθηκε το μυθιστόρημα "Κρυμμένοι άνθρωποι", το 1991 η συλλογή διηγημάτων "Ο αρχαίος φαλλός" και το 1993 το μυθιστόρημα "Ο Ναύτης". Το τέταρτο βιβλίο του είναι "Ο χορευτής στον ελαιώνα".