Τετάρτη, Ιουνίου 10, 2009

No 619

Image Hosted by ImageShack.usMichèle Marie Bonnarens

Το γεγονός ότι είχε περάσει όλο αυτό το διάστημα σε ένα υποτιθέμενο ταξίδι αναψυχής, την έφερνε τώρα δα αντιμέτωπη με το αληθινό πρόβλημα! Γιατί είχε πει μεν ότι θα ’ρχοταν πίσω το βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων φέρνοντας μαζί της και μια έκπληξη, αλλά δεν είχε κάνει σαφές ότι η έκπληξη θα ήταν αυτή η ίδια!
Έφυγε Νίκος Μήτρου και επέστρεψε Οριάνα Ραζή! Αυτό, ούτε και ο πιο ευφάνταστος Αϊ Βασίλης δεν θα μπορούσε να το διανοηθεί ως Χριστουγεννιάτικη έκπληξη!
Είχε πει ότι θα πήγαινε στη Γουατεμάλα για διακοπές γιατί η δουλειά του ως προγραμματιστής τον είχε φορτώσει με πολύ στρες. Και ήταν πέρα για πέρα αλήθεια! Αλλά ήταν η μισή αλήθεια.

Αγγελίνα Ρωμανού: Oriana Express (Πολύχρωμος Πλανήτης)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι η Οριάνα Ραζή. Αυτό είναι πλέον το όνομά μου και πρέπει να το συνηθίσω. Είμαι αυτή που ήμουν πάτνα, άσχετα αν κατά λάθος βγήκα κάτι άλλο. Δεν το θελα το σώα μου. Σιχαινόμουν το σώμα μου. Σιχαινόμουν τ όνομά μου. Νίκος Μήτρου. Το λάθος της φύσης! Αυτές οι τρίχες, αυτά τα αξιολύπητα όργανα ανάμεσα στα σκέλια μου. Πάντα ήμουν αλλιώς. Πάντα αισθανόμουν αλλιώς. Και τώρα... ελευθερώθηκα! Είμαι πλέον η Οριάνα Ραζή. Γυναίκα! Θελκτική, με χείλη κατακόκκινα, γάμπες προκλητικές, βυζιά υπέροχα, και επιτέλους χωρίς αντιπαθητικά προεξογκώματα. Είμαι... τα πάντα!


Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου