Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

No 359

Image Hosted by ImageShack.usFranz von Stuck (Γερμανία)

ΜΑΞ: Θέλω να ‘σαι ευτυχισμένος.
ΧΟΡΣΤ: Αλήθεια;
ΜΑΞ: Έτσι νομίζω. Δεν ξέρω (παύση). Ναι.
ΧΟΡΣΤ: Τότε να είσαι τρυφερός μαζί μου.
ΜΑΞ: Δεν ξέρω πώς.
ΧΟΡΣΤ: Ξέρεις.
ΜΑΞ:Μου ‘πες πως δεν ξέρω.
ΧΟΡΣΤ: Εγώ σ’ αγαπώ τρυφερά. Αγάπα με και συ τρυφερά.
ΜΑΞ: Δεν ξέρω πώς.
ΧΟΡΣΤ: Κράτα με μόνο.
ΜΑΞ: Φοβάμαι να σε κρατήσω.
ΧΟΡΣΤ: Μη φοβάσαι.
ΜΑΞ: Φοβάμαι.
ΧΟΡΣΤ: Μη φοβάσαι.
ΜΑΞ: Πνίγομαι.
ΧΟΡΣΤ: Κράτα με, σε παρακαλώ. Κράτα με.
ΜΑΞ: Εντάξει. Σε κρατώ.
ΧΟΡΣΤ: Ναι;
ΜΑΞ: Ναι. Στην αγκαλιά μου.
ΧΟΡΣΤ: Με κρατάς;
ΜΑΞ: Σ’ έχω μες στην αγκαλιά μου. Στ’ ορκίζομαι. Σε κρατώ. Σ’ έχω μες στην …
ΧΟΡΣΤ: Χάιδεψέ με.
ΜΑΞ: Όχι:
ΧΟΡΣΤ: Τρυφερά..
ΜΑΞ: Εδώ;
ΧΟΡΣΤ: Με χαϊδεύεις;
ΜΑΞ: Ναι, σε χαϊδεύω.
ΧΟΡΣΤ: Τρυφερά.
ΜΑΞ: Σε χαϊδεύω τρυφερά.
ΧΟΡΣΤ: Ζέστανέ με.
ΜΑΞ: Στοργικά.
ΧΟΡΣΤ: Ζέστανέ με …στοργικά…
ΜΑΞ: Μαλάκά…σε ζεσταίνω τρυφερά, στοργικά. Μη φοβάσαι…δεν κινδυνεύεις…είσαι ασφαλής.
Τώρα είσαι μαζί μου, θα σε κρατήσω εγώ γερό και ζεστό, ποτέ πια δεν θα κρυώνεις…Όσον καιρό είσαι εδώ, όσον καιρό είσαι μαζί μου, όσο θα σε κρατώ στην αγκαλιά μου, θα ‘σαι γερός, δυνατός…ΘΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Μάρτιν Σέρμαν: Μπεντ

Δεν υπάρχουν σχόλια: