Σάββατο, Δεκεμβρίου 25, 2010

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Γιάννης Τσαρούχης

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 22, 2010

No 730

Ross Watson (Αυστραλία)

Είχαν ανακαινίσει τ’ αποδυτήρια των αντρών την άνοιξη και στη θέση των ανοιχτών ντους υπήρχαν τώρα έξι καμπίνες. Ο Έκτορας πλενόταν στη μια, η πόρτα της καμπίνας του αφημένη ορθάνοιχτη. Ο Ρίτσι έμεινε να κοιτάζει τον τριχωτό κώλο του άντρα, το ψηλό, καλογραμμένο κορμί του. Ο Έκτορας φαινόταν έτοιμος να γυρίσει προς το μέρος του από στιγμή προς στιγμή, κι ο Ρίτσι τρύπωσε γρήγορα στη διπλανή καμπίνα. Άνοιξε αστραπιαία το νερό και τα’ άφησε να πέσει με δύναμη πάνω του, εντελώς παγωμένο, αλλά δεν τον ένοιαζε. Άκουσε τον άντρα δίπλα του να κλείνει τη βρύση του ντους. Ο Ρίτσι στάθηκε κάτω απ’ το νερό. Έβγαλε το μαγιό του. Αποφάσισε να μετρήσει ως το δεκαπέντε. Το δεκαπέντε ήταν τυχερός αριθμός.
Δεκαπέντε. Έκλεισε το νερό του ντους και πήγε στ’ αποδυτήρια.
Ο Έκτορας στεκόταν απέναντί του, γυμνός, μια υγρή λευκή πετσέτα κρεμασμένη στον ώμο του. Ο Ρίτσι, μην τολμώντας να πάρει ανάσα, κοίταξε τον άντρα, ύστερα του χάρισε ένα ντροπαλό, φοβισμένο χαμόγελο. Ο Έκτορας του ανταπέδωσε αμήχανα το χαμόγελο. «Γεια σου».
Ο Ρίτσι κούνησε απλώς το κεφάλι του, μη τολμώντας να πει λέξη. ΘΑ στρίγκλιζε, θ’ ακουγόταν σαν κοριτσάκι, το ‘ξερε. Θα ‘πρεπε να ρωτήσει για την Αίσα, για τα παιδιά –πώς διάολο τα ‘λεγαν; Ο Έκτορας συνέχιζε να σκουπίζεται. Ο Ρίτσι τον έτρωγε με τα μάτια, ξέροντας ότι μάλλον δεν θα ξαναείχε τέτοια ευκαιρία. Κοίταξε το λαιμό του άντρα, το στήθος του, την κοιλιά του, τα μπούτια του, τον πούτσο του, τ’ αρχίδια του, τα γόνατά του, τους αγκώνες, τα δάχτυλα, τα χέρια. Δεν θα επέτρεπε στον εαυτό του να ξεχάσει την παραμικρή λεπτομέρεια. Τις πυκνές, σκούρες, κατσαρές τρίχες γύρω από τος ρώγες του, την αχνή ροζ ουλή στ’ αριστερό του μπράτσο, το ότι το δεξιό του αρχίδι φαινόταν πιο στρογγυλό, πιο μεγάλο απ’ το άλλο. Ο Έκτορας σήκωσε το πετσάκι του πέους του και σκουπίστηκε. Ο πούτσος του Ρίτσι ξαφνικά σηκώθηκε –δεν μπορούσε να τον ελέγξει. Τινάχτηκε μπροστά, κουνιόταν πάνω κάτω, τεράστιος , άσχημος. Καθώς ο Έκτορας σκούπιζε τους ώμους του, έριξε μια ματιά στον Ρίτσι, ύστερα τράβηξε αμέσως το βλέμμα του, σοκαρισμένος, ενοχλημένος, όχι όμως προτού προλάβει ο Ρίτσι να διακρίνει στα μάτια του μεγαλύτερου άντρα κάτι ανάμεσα σε λύπη και αηδία.

Χρήστος Τσιόλκας: Το χαστούκι (Ωκεανίδα)

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 15, 2010

No 729

Fero (Τουρκία)

Έτσι, το βραδάκι, ενώ οι δυο φίλοι ντύνονταν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου κάνοντας εξάσκηση στα τουρκικα τους από την τηλεόραση, χτυπάει η πόρτα και εμφανίζεται ο Τζεμάλ. Είχε έρθει να πάρει το δώρο του και να τους συνοδέψει έξω. Ο Χρήστος μόλις είχε βγει από το μπάνιο και ήταν η σειρά του Διονύση να αποκαθαρθεί. Μπαίνοντας στο μικρό λουτρό, ο Διονύσης αντιλήφθηκε ότι έπρεπε να καθυστερήσει, καθώς –παρά την κλειστή πόρτα- ακούγονταν ποδοβολητά στο δωμάτιο. Ο Διονύσης τράβηξε τη νάιλον κουρτίνα και περίμενε στωικά. Τρεις φορές τρίφτηκε αίροντας τις αμαρτίες των άλλων.
Κι ενώ δεν ακουγόταν τίποτε πια απ’ έξω, ανοίγει η πόρτα του μπάνιου και αισθάνεται δίπλα στη νάιλον κουρτίνα τη χρυσή βροχή του παλαιστή. Κράτησε την ανάσα του περιμένοντας να τελειώσει και ξαφνικά ο Τζεμάλ τραβάει την κουρτίνα και να τος ολόγυμνος, ολόγιομος.
«Τι κρύβεσαι στο μπάνιο;»
Είχε χαλαρώσει, αλλά ακόμα κι έτσι ήταν θεαματικός. Γελούσε και αποχώρησε θριαμβευτικά.
Με κομμένη την ανάσα, ο Διονύσης ρώτησε «Μπορώ να βγω;»

Θεόδωρος Γρηγοριάδης: Ο παλαιστής και ο δερβίσης (Πατάκης)

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 08, 2010

No 728

Θάλεια Φλωρά-Καραβία

Ο Καβάφης ήρθε ξαφνικά σαν πυρετός και ξεσήκωσε την τάξη. Πέσαμε μονομιάς όλοι άρρωστοι. Ως και οι πιο ανίδεοι από ποίηση –κουμπούρες και καζουροποιοί- ένιωσαν ενδιαφέρον μαζί κι ενόχληση. Ήταν σαν να είχαμε φέρει μέσα στην τάξη κάτι το απαγορευμένο. (…)
Ο Καβάφης ξέσπασε σαν μια επιδημία που υπόβοσκε, μια ασθένεια απ’ την οποία λίγο πολύ όλοι είχαμε προσβληθεί και που θέλαμε, αψήφιστα, να τη μεταδώσουμε και σε άλλους. Σκύβαμε πάνω στο βιβλίο του αφιονισμένοι. «Τα χρόνια της νεότητός του, ο ηδονικός του βίος» κι είχαμε μια τάση να σοκαριστούμε και να ταυτιστούμε συνάμα.
«Τι μεταμέλειες περιττές, τι μάταιες…», τη στιγμή που, όντως, μερικοί από μας είχαμε αρχίσει να ‘χουμε μεταμέλειες για κάποιες ατασθαλίες μας ερωτικές. Βρισκόμασταν στην εποχή που «η κοινωνία… σεμνότυφη πολύ, συσχέτιζε κουτά». «Αλλά δεν έβλεπα το νόημα τότε».
Βέβαια ο φιλόλογος μας φρόντιζε να μας κάνει μόνο τα ιστορικά και τα παραινετικά ποιήματα του, παραμερίζοντας επιδέξια κάθε άλλο κείμενο του προκλητικό.

Μένης Κουμανταρέας: Ξεχασμένη φρουρά (Καστανιώτης)

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 01, 2010

No 727

Simeon Solomon (Ην. Βασίλειο)

Η παιδεραστία αποτελεί ένα φυσιολογικό στάδιο στην εξέλιξη και την ωρίμανση των εφήβων. Πρόκειται για μια εφήμερη συνήθως σχέση με εκπαιδευτικό και όχι συστηματικά σαρκικό χαρακτήρα, με σκοπό την ανάπτυξη των ηθικών αρετών του νέου, η οποία κατέληγε με την πάροδο της ηλικίας σε μια σταθερή, ισόβια φιλία. Οι ενήλικες εραστές επιδίδονταν στη συστηματική έρευνα προκειμένου να ανακαλύψουν το αντικείμενο του πόθου τους στα γυμναστήρια και τις παλαίστρες, όπου αθλούνται γυμνοί νέοι και εκτός από τα θαυμαστικά σχόλια των υποψηφίων εραστών δέχονται και τα πλουσιοπάροχα δώρα τους. Χαρακτηριστικός είναι ο πρόλογος από τους Διαλόγους του Πλάτωνα που μας περιγράφει την ισχυρή αίσθηση που προκάλεσε στο Σωκράτη η εμφάνιση ενός ινδάλματος, του ωραιότερου νέου της εποχής, του Χαρμίδη. Οι λεπτομέρειες των γεγονότων που έλαβαν χώρα στην παλαίστρα του Ταυρέα, όπως μας τις μεταφέρει ο Πλάτων, οδήγησαν τον Σωκράτη να ερωτευθεί τόσο παράφορα τον Χαρμίδη, ώστε να χάσει την ψυχραιμία του και την αυτοπεποίθησή του. Τέτοιοι σπουδαίοι και διάσημοι άνδρες μαγεύουν τα νεαρά αγόρια, μέχρις ότου τα κατακτήσουν και γίνουν ερωτικό ζευγάρι.
Τα παιδεραστικά, ερωτικά ζευγάρια δεν έχουν κανένα πρόβλημα να εμφανιστούν δημόσια και η παρουσία τους σε συμπόσια και οποιες άλλες εκδηλώσεις δεν σοκάρει καθόλου τους Αθηναίους πολίτες.

Σπύρος Κ. Ζερβός: Ροζ σκάνδαλα στην αρχαιότητα (Ταξιδευτής)